به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل،کلیم الله وثوقی در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با خبرگزاری ها افزود: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.   عضو شورای […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل،کلیم الله وثوقی در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با خبرگزاری ها افزود: استان اردبیل ۴ هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.
  عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: در قالب طرح ملی ۱ و ۲ ابرار ۲۴۰ کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با تلاش راهداران ۵۰ درصد این پروژه‌ها اجرا شده است.
  مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ارتقای ایمنی محورها، حفاظت و صیانت از این راه به عنوان سرمایه ارزشمند ملی است.
   وثوقی با قدردانی از حمایت‌های قضائی دادگستری اردبیل در جهت حمایت از طرح‌های حفظ حریم و برخورد‌های قاطع با متخلفان و متجاوزان به حریم راه افزود: عملیات راهداری زمستانی ۱۵ کیلومتر از محور سرچم به راهداری اردبیل تحویل داده شد و راهداران استان با همه توان آماده انجام عملیات زمستانی هستند.