مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف زنجیره ای ۴ خودرو در محور اردبیل_ خلخال ۳ نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم به جا گذاشت.

تایماز نیوز | گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل حمید قویدل ظهر ۱۷ شهریور با بیان این مطلب ادامه داد: ساعت ۱۰:۴۰ روز ۱۷ شهریور، در محدوده روستای مرشت واقع در محور اردبیل- خلخال، ۴ خودرو (یک دستگاه تریلر، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و ۲ دستگاه پراید) به صورت زنجیره ای به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

این مسئول گفت: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل، بلافاصله ۳ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفر با بکارگیری ۳ دستگاه خودروی امدادی از پایگاه های امداد و نجات موقت بودالالو و سرچم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۳ نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و افراد فوت شده را تحویل عوامل شهرداری دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه ۷ نفر حادثه دیده داشت که متاسفانه ۳ نفر به دلیل جراحات بالا و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر دیگر توسط عوامل‌ اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.