قدردانی شهردار اردبیل از همراهی و مشارکت شهروندان در پاک‌سازی معابر شهردار اردبیل همراهی و مشارکت مسؤولیت پذیرانه شهروندان در ارتباط با فعالیت نیروها و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری در راستای پاک‌سازی و برف‌روبی معابر شهر اردبیل را قابل تقدیر دانست. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در گفت‌وگو با […]

قدردانی شهردار اردبیل از همراهی و مشارکت شهروندان در پاک‌سازی معابر

شهردار اردبیل همراهی و مشارکت مسؤولیت پذیرانه شهروندان در ارتباط با فعالیت نیروها و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری در راستای پاک‌سازی و برف‌روبی معابر شهر اردبیل را قابل تقدیر دانست.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن تقدیر از این مشارکت صمیمانه و با ابراز خرسندی از نزول رحمت الهی در منطقه، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف و تحقق پیش‌بینی های قبلی هواشناسی، شهرداری اردبیل از مدت‌ها پیش و براساس اطلاعات مربوطه، با همه امکانات و نیروهای در اختیار، خود را برای مقابله با مشکلات احتمالی این حجم از بارش برف آماده کرده بود.

صفری با اذعان به واکنش به‌موقع نیروها و ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری اردبیل در دو روز گذشته، تأکید کرد: این اقدام در کنار همراهی خوب شهروندان عزیز موجب شد تا این روزهای برفی با کم‌ترین خسارات و مشکلات ممکن ترافیکی در سطح شهر سپری شود.

شهردار اردبیل درپیش بودن روزهای برفی توأم با بوران طبق پیش بینی هواشناسی را یادآور شد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شهروندان عزیز در این روزهای پرنعمت الهی دچار مشکل و سختی نشوند و انتظار متقابل ما هم از شهروندان محترم؛ حفظ همین همراهی با عدم توقف خودرو در حاشیه خیابان ها و کوچه‌ها و همچنین عدم انباشت برف حیاط و پشت‌بام ها در معابر است.