در ایام الله دهه فجر؛ مدرسه خیری روستای دیم سقرلو نیر افتتاح شد آیین افتتاح آموزشگاه ۲کلاسه خیری شهید احمدی روستای دیم سقرلو نیر که با مشارکت خیر بزرگوار ایمان رسولی و اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل احداث گردیده است،  با حضور معاون محترم  سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل دکتر رضا قاسمیان، معاون فنی و […]

در ایام الله دهه فجر؛
مدرسه خیری روستای دیم سقرلو نیر افتتاح شد
آیین افتتاح آموزشگاه ۲کلاسه خیری شهید احمدی روستای دیم سقرلو نیر که با مشارکت خیر بزرگوار ایمان رسولی و اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل احداث گردیده است،  با حضور معاون محترم  سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل دکتر رضا قاسمیان، معاون فنی و اجرایی نوسازی مدارس استان ، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان نیر و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل ، در این مراسم حسن محمدی ادیب معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، گفت: این آموزشگاه با زیربنایی بالغ بر ۸۲ مترمربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیر محترم آقای رسولی احداث شده است.
محمدی ادیب افزود: ساختمان مدرسه توسط خیر احداث گردید و بقیه کارهای احداث از جمله دیوار کشی و محوطه سازی توسط اداره کل نوسازی مدارس اجرا شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این پروژه ۹ پروژه دیگر در شهرستان نیر در حال اجرا است و مجموع اعتبارات ملی برای این منطقه ۱۴۰ میلیارد ریال است که بیش از ۱۰ برابر اعتبارات استانی می باشد.
معاون فنی ئ اجرایی نوسازی مدارس استان بیان کرد: هر چقدر برای آموزش و پرورش هزینه شود یک سرمایه گزاری کلان برای تربیت انسانها و آینده سازان این مرز و بوم است.
در ادامه معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل دکترقاسمیان با اشاره به اینکه زیربنا و فونداسیون انقلاب اسلامی این محیط های علمی و فرهنگی است اظهار داشت: مدرسه محیط پرورش و تربیت انسان ها برای رسیدن به مراتب والای انسانی است و انشاا..دراین آموزشگاه شاهد تربیت ، رشد و شکوفایی دانش آموزانی باشیم که همچون شهید سلیمانی افتخاری برای ایران اسلامی باشند.
در اول مراسم هم مدیر آموزش و پرورش گزارشی از فرایند تکمیل پروژه را ارائه کرد و گفت: این پروژه به همت و مشارکت اداره کل نوسازی استان و خیر مدرسه ساز آقای حاج  ایمان رسولی ساکن تهران و اصالتا” اهل روستای چای سقرلو ساخته شده است و از زحمات نامبرده از طرف آموزش و پرورش ،دانش آموزان و اولیای تشکر کرد.