منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف سی ان جی به جای بنزین در آذر ماه سال ۱۴۰۰شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی با […]

منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف سی ان جی به جای بنزین در آذر ماه سال ۱۴۰۰شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت سی ان جی به عنوان سوخت جایگزین و به تبع آن کاهش مصرف بنزین و نتایج آن در رشد اقتصادی، کاهش آلاینده های زیست محیطی و همچنین ارتقای سلامت جامعه گفت: با توجه به منابع غنی گاز طبیعی کشور، همت و تلاش مسئولان و کارکنان منطقه بر این است که از این ظرفیت در راستای اهداف عالی شرکت و شکوفایی استان استفاده شود.
مدنی اظهار کرد: در این راستا و بر اساس رتبه بندی مناطق ۳۷گانه کشور، این منطقه با کسب ۳۸.۹ درصد رتبه اول جایگزینی مصرف سی ان جی با بنزین موتور در بخش حمل و نقل سبک در آذر ماه سال جاری را به خود اختصاص داده است که خود نشان از تلاش مجموعه همکاران منطقه اردبیل در توسعه این صنعت پاک دارد.
مدنی خاطر نشان کرد:استان اردبیل با ۶۹ جایگاه فعال سی ان جی، آماده ارائه خدمات سوخت رسانی به شهروندان عزیز است.