سرپرست فرمانداری نیر گفت: تاکنون ۴۲ درصد از گروه‌های هدف شامل پنج هزار و ۷۸۹ نفر در این شهرستان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.  شهرام محمدی در دیدار با کارکنان شبکه بهداشت نیر افزود: این شهرستان در تزریق واکسن به گروه هدف تعریف شده افراد بالای ۱۲ سال در بین شهرستان‌های استان اردبیل […]

 سرپرست فرمانداری نیر گفت: تاکنون ۴۲ درصد از گروه‌های هدف شامل پنج هزار و ۷۸۹ نفر در این شهرستان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 شهرام محمدی در دیدار با کارکنان شبکه بهداشت نیر افزود: این شهرستان در تزریق واکسن به گروه هدف تعریف شده افراد بالای ۱۲ سال در بین شهرستان‌های استان اردبیل رتبه اول راکسب کرده است.

وی اظهارکرد: ۱۷ درصد ۲ گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال نیز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری نیر به مردم توصیه کرد برای تزریق دز سوم واکسن کرونا تعلل نکنند.

محمدی گفت: مدیران دولتی باید در ادارات تحت مدیریت خود رعایت توصیه‌های بهداشتی را الزامی کرده و کارکنان خود را به تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک دعوت کنند.

وی همچنین به آمادگی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان جهت مدیریت پیک ششم کرونا اشاره کرد و افزود: در صورت لزوم و افزایش تعداد بیماران کرونایی، تدابیری توسط ستاد کرونای نیر اتخاذ شده است.

او اظهارکرد: حفظ سلامتی همه اقشار جامعه در شهرستان نیر بر هر چیزی ارجحیت دارد و در اجرای قوانین و مقررات، تابع مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.