معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اعلام كرد: پانزدهمين نمايشگاه تخصصي فرش دستباف استان اردبیل، فردا آغاز بكار مي كند / دعوت به حضور عموم مردم براي بازديد از اين نمايشگاه معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: پانزدهمين نمايشگاه تخصصي فرش دستباف استان با هدف نمايش توانمندي هاي بافندگان و […]

معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اعلام كرد:
پانزدهمين نمايشگاه تخصصي فرش دستباف استان اردبیل، فردا آغاز بكار مي كند / دعوت به حضور عموم مردم براي بازديد از اين نمايشگاه
معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: پانزدهمين نمايشگاه تخصصي فرش دستباف استان با هدف نمايش توانمندي هاي بافندگان و توليدكنندگان استان اردبيل، در محل نمايشگاه هاي بين المللي اردبيل برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، بهزاد مهدوي ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از یازدهم لغایت پانزدهم بهمن ماه و با حضور تولید کنندگان و بافندگان استان اردبیل، به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ الي ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار مي شود.
مهدوي یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه را نمایش توانمندی های صنعت فرش دستبافت استان برشمرد و افزود: اين نمايشگاه مختص بافندگان و توليدكنندگان استان اردبيل بوده و برای حضور و مشارکت فعالانه آنان، حمایت‌های لازم انجام شده است.
معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با اشاره به حمايت هاي اين شركت از تشكيل خوشه فرش دستبافت استان، اظهار داشت: با تشکیل خوشه فرش دستبافت و کنسرسیوم صادراتی فرش توسط شركت شهركهاي صنعتي، تلاش شده تا بسترهاي مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم بين تولید کنندگان و بازار مصرف انجام پذیرد.
وي برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور را از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از خوشه فرش دستبافت برشمرد و افزود: به منظور حمايت از حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، تا ۸۰ درصد هزینه اجاره غرفه توسط شرکت شهرکهای صنعتی به تولیدکنندگان و واحدهای توليدي پرداخت می شود.
مهدوي از عموم مردم استان دعوت نمود تا به منظور حمایت از تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستبافت استان، از این نمایشگاه دیدن نمایند.