با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل؛ دبستان۱۲ کلاسه ناصری شهرستان خلخال افتتاح شد همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدرسه ۱۲ کلاسه ناصری، با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، معاون فنی و اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. به گزارش […]

با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل؛
دبستان۱۲ کلاسه ناصری شهرستان خلخال افتتاح شد
همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدرسه ۱۲ کلاسه ناصری، با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، معاون فنی و اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل، ادیب معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی ، توسه و تجهیز استان ضمن تشریح پروژه های عمرانی شهرستان خلخال اظهار نمود : امروز با مبلغ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار مدارس ناصری ، کارگاه کاردانش شهید مطهری ، مدرسه شهید فرح و نمازخانه زینبیه خورش رستم افتتاح می شود.
حسن محمدی افزود : مدرسه ناصری با ۱۲ کلاس درس با اعتبار ۷ میلیارد تومان و مساحت ۱۴۸۰ متر مربع امروز به بهره ورداری رسید .
در ادامه میر جعفریان معاون عمرانی استاندار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، با بیان اینکه هدف دولت ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس می باشد ، قول مساعد حل مشکلات مدارس منطقه خلخال را داد و از مجموعه دخیل در تکمیل پروژه ناصری خلخال تقدیر و تشکر نمود .
در ابتدای مراسم نیز مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت : دبستان ناصری خلخال اولین و قدیمی ترین مدرسه شمال غرب کشور می باشد که در سال ۱۲۸۷ تاسیس گردیده و امروز این دبستان با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز استان احداث شده و به بهره برداری می رسد .
رضا محمدی تصریح نمود: قدمت مدارس خلخال بالای ۵۵سال بوده‌ و این مدارس نیازمند بازسازی و نوسازی می‎‎‎‎‎‎باشند لذا از مسئولین استانی و کشوری انتظار می رود در این خصوص اقدامات اساسی انجام گیرد.