سرپرست فرمانداری نیر: سند توسعه شهرستان نیر تدوین می‌شود سرپرست فرمانداری نیر گفت: برنامه مدون توسعه کوتاه مدت و بلندمدت این شهرستان توسط کمیته برنامه و پیشرفت تدوین می‌شود. شهرام محمدی   در جمع اهالی نیر در مسجد جامع این شهر افزود: این برنامه بر مبنای نیازهای اساسی توسعه شهرستان و با حضور جوانان تدوین خواهد […]

سرپرست فرمانداری نیر:

سند توسعه شهرستان نیر تدوین می‌شود

سرپرست فرمانداری نیر گفت: برنامه مدون توسعه کوتاه مدت و بلندمدت این شهرستان توسط کمیته برنامه و پیشرفت تدوین می‌شود.

شهرام محمدی   در جمع اهالی نیر در مسجد جامع این شهر افزود: این برنامه بر مبنای نیازهای اساسی توسعه شهرستان و با حضور جوانان تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت چشم‌انداز توسعه و تعریف برنامه مدون و مشخص به منظور پیشرفت همه جانبه شهرستان و ضرورت ایجاد  اتاق فکر و اظهار کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین منزل توسعه هدایت نیروهای شاخص و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و راهنمایی این قشر است.

محمدی تصریح کرد: در اسرع وقت سند توسعه شهرستان نیر تدوین می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری در این زمینه هستند.

سرپرست فرمانداری نیر  افزود: اولویت‌های کاری توسط ادارات شهرستان به فرمانداری اعلام شده اما برنامه‌ای مدونی برای اجرای کارها و طرح‌ها وجود ندارد تا بتوان شهرستان را به توسعه و پیشرفت رساند.

وی گفت:  عدم وجود برنامه مدون توسعه یکی از بزرگترین مشکلاتی است که خلا آن در شهرستان نیر احساس می شود و در اولین گام برنامه‌ای را با کمک نخبگان علمی شهر تدوین خواهیم کرد که این برنامه علاوه بر توصیفی بودن قابلیت عملیاتی بالایی نیز دارد.

محمدی از برگزاری همایش مفاخر شهرستان نیر هم خبر داد و افزود: در راستای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و مفاخر این منطقه این همایش برگزار خواهد شد.
وی به افتتاح‌های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شده است.

سرپرست فرمانداری نیر همچنین از اجرای ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی و اجتماعی در این شهرستان در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.