مدیر جهاد کشاورزی کاشمر:

۱۹ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای باغات انگور کاشمر پرداخت می‌شود

  پرینت
۱۹ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای باغات انگور کاشمر پرداخت می‌شود
شناسه خبر : 17098 | تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از پرداخت حدود 19 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای سرشاخه کاری و داربستی کردن باغات انگور شهرستان خبر داد.

تایماز نیوز به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از پرداخت حدود ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای سرشاخه کاری و داربستی کردن باغات انگور شهرستان خبر داد.

کاظم قربان پور از پرداخت تسهیلات کم بهره برای داربستی کردن باغات انگور شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات مورد نظر ۷۰۰ میلیون ریال برای هر هکتار است.

وی بازپرداخت این تسهیلات را ۳ ساله و با ۲ سال تنفس عنوان کرد و افزود:این تسهیلات از طریق بانک کشاورزی و با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی برای باغات انگور که به شکل پاچراغی (سنتی) هستند در نظر گرفته شده است.

قربان پور بیان داشت: متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور می توانند برای تشکیل پرونده در سامانه سیتا ثبت نام و برای اطلاع از جزئیات آن به کارشناسان اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر مراجعه نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در ادامه به گرمای بی سابقه فصل زمستان سال جاری اشاره و بیان کرد: گرمای بی سابقه فصل زمستان امسال باعث شده علاوه بر سبزشدن زودهنگام باغات و احتمال سرمازدگی نیاز سرمایی باغات نیز با اختلال مواجه شده باشد.

وی جایگزین کردن نیاز سرمایی باغات و درختان را الزامی دانست و اظهار داشت: به تمامی باغداران توصیه می شود به منظور جایگزین کردن نیاز سرمایی باغات از روغن ولک استفاده نمایند.

قربان پور یادآور شد: نیاز سرمایی درختان به حداقل طول دوره هوای سردی گفته می شود که گیاه نیاز دارد تا در بهار سال آینده به مرحله گلدهی وارد شود.

برچسب ها
اخبار مشابه
بزرگترین سایت پرورش ماهی استان در شهرستان مشگین شهر
گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
عملیاتی شدن حذف کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه های زنجیره ای جانبو/ فروشگاه ها در حال تکمیل زیرساخت‌های خود برای حذف توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.