شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰۰۰میلیارد تومان ذخیره ملکی برای آینده عمرانی شهر داریم البته روزی که شهرداری اردبیل را تحویل گرفتم، مجموعه حتی یک قطعه زمین هم جهت معاوضه نداشت.

به گزارش تایماز نیوز/ محمود صفری در جلسه هم‌اندیشی اصناف و بازاریان و جمعی از فرهیختگان اردبیل که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بنده روزی که شهرداری اردبیل را تحویل گرفتم این مجموعه حتی یک قطعه زمین جهت معوض نداشت ولی در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ میلیاردتومان قطعه زمین برای آینده‌ی عمرانی شهر در اختیار شهرداری اردبیل است که چه باشم چه نباشم، سرمایه‌ای برای آینده‌ است.

وی با اشاره به مشکلات بازارهای صدف، صفویه، امام حسین(ع) و بازار حاج‌یوسف، افزود: برای ساماندهی این بازارها نیازمند همکاری هیئت امنای بازار هستیم، در این بین در خصوص بازار حاج‌یوسف ما بارها به بازاریان و شهروندان هشدار داده‌ایم و حال در صورت عدم همکاری بازاریان، شهرداری اقدام به پلمپ بازار خواهد کرد چراکه اگر موضوع امنیت جان شهروندان باشد با هیچ‌کسی شوخی نداریم.

شهرداری اردبیل از تلاش‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده در راستای ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و زیباسازی سیما منظر شهری خبر داد و تصریح کرد: جهت کاهش ترافیک در سطح شهر اردبیل و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش ۴ مکان بزرگ در نظر گرفته شده است که اواخر فروردین سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل و اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اشاره کرد و گفت: برای سال ۱۴۰۲ حوزه فرهنگی ورزشی ۱۹ میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده است؛ همچنین با احیای تیم فوتبال شهرداری اردبیل هم‌اکنون ۴ تیم فوتبال شهرداری در لیگ‌های معتبر کشوری حضور دارند.

شهردار اردبیل به پل نیایش و افتتاح پروژه در اوایل سال آتی اشاره کرد و ادامه داد: در کنار اتمام پل نیایش، عملیات اجرایی پل بسیج در جهت تکمیل کمربندی دوم اردبیل آغاز شده است که این پل به‌عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین پل روگذار شهری با ۴ لوپ طراحی و اجرا می‌شود که نقش تاثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی شهر در آینده‌ای نزدیک ایفا خواهد کرد.