خطیب جمعه اردبیل گفت: من مصراً از نمایندگان محترم می‌خواهم هر کس به شما زنگ بزند که برای ریاست من به من رای بدهید مبادا مبادا به او رای بدهید همین زنگ او نشان بی‌لیاقتی اوست ، رسول خدا(ص) فرمود ما کسی را که خودش از ما طلب پست کند پست نمی‌دهیم!

تایمازنیوز | سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: این روزها لابی گری عظیمی جهت تعیین رئیس مجلس صورت می گیرد، تلفن نمایندگان جدید مدام زنگ می زند.
وی افزود: نمایندگان محترم مجلس دقت کنند که رئیس مجلس اگر فرد شایسته ای باشد می تواند جریان عظیم اصلاحی در موضوعات حساس کشور به راه بیندازد و امیدواری بزرگی در کشور درست کند. کوتاهی یا معامله  در این موضوع خیانت به ملت و خیانت به دین و خیانت به کشور است.
خطیب جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: من مصراً از نمایندگان محترم می‌خواهم هر کس به شما زنگ بزند که برای ریاست من به من رای بدهید مبادا مبادا به او رای بدهید همین زنگ او نشان بی‌لیاقتی اوست ، رسول خدا(ص) فرمود ما کسی را که خودش از ما طلب پست کند پست نمی‌دهیم!
حتماً توجه کنید که به دروغ به شما خواهند گفت که نظام می‌خواهد فلانی رئیس شود این دروغ بزرگ و بدترین هزینه از آبروی نظام است.
وی تاکید کرد: بزرگان سطح عالی کشور هیچ وقت با سفارشات خارج از قانون حق مسلم نمایندگان را سلب نمی‌کنند.