کسب «رتبه برتر» کمیته امداد استان اردبیل در طرح‌های پژوهشی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این نهاد با ارائه طرح پژوهشی موفق توانست در بین ادارات کل استانی کمیته امداد، «رتبه برتر» پژوهش را کسب کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به اینکه طی تقدیرنامه‌ای از سوی رئیس […]

 

کسب «رتبه برتر» کمیته امداد استان اردبیل در طرح‌های پژوهشی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این نهاد با ارائه طرح پژوهشی موفق توانست در بین ادارات کل استانی کمیته امداد، «رتبه برتر» پژوهش را کسب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به اینکه طی تقدیرنامه‌ای از سوی رئیس کمیته امداد کشور از تیم پژوهش کمیته امداد استان اردبیل تقدیر به عمل آمده است، گفت: تیم پژوهش عبارتند از علی غفاری، شهزاد جماعتی، مرتضی هوشمند، محسن حوری‌زاد، حسن پارسا و رحیمه حامدی که فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه تحقیق و پژوهش به انجام رسانیده‌اند.
وی با بیان اینکه دو موضوع توسط تیم پژوهش استان مورد تحقیق قرار گرفته است، افزود: آسیب‌شناسی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغات و روابط عمومی کمیته امداد و همچنین بررسی اثربخشی تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان از موضوعات پژوهشی این نهاد است.
دشتی با اشاره به اینکه پژوهش بر روی این طرح‌ها به مدت پنج ماه به طول انجامید، بیان کرد: ۵۵ جلسه برای مصاحبه‌ها، پیاده‌سازی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و جمع‌بندی برگزار شد تا نتایج موثری در این خصوص حاصل شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه به صورت متوسط ۲۰۰ ساعت جلسه برگزار شده است، گفت: ۱۹۲ مصاحبه در هر دو موضوع به انجام رسیده است تا با بررسی کیفی نظرات کارشناسان، اساتید، اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی بتوانیم گام‌های موثرتری را در این خصوص برداریم.
وی ضمن تقدیر از همکاری دکتر داود عبدالهی و دکتر اسحق رسولی به عنوان ناظران علمی این پژوهش‌ها، بیان کرد: قدردان یکایک افرادی هستیم که با نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود به پیشبرد پژوهش‌های کمیته امداد استان کمک کردند.
دشتی با اشاره به اینکه نتایج حاصل از این پژوهش‌ها به نفع مددجویان است، اعلام کرد: هر پژوهشی با هدف رفع نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت و همچنین کمک به توانمندسازی آنها و رسیدن به مرز خودکفایی صورت می‌پذیرد که این امر موجب گشایش در امور نیازمندان می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ارتقای سطح ارائه خدمات، بهبود عملکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغات، تقویت نظام اداری و نیروی انسانی از جمله نتایج حاصل پژوهشی است، گفت: هرچقدر بتوانیم در این زمینه فعالیت موثرتری داشته باشیم به همان میزان خواهیم توانست بر مشکلات اقشار آسیب‌پذیر فائق آییم.
وی در ادامه سخنان خود به ایجاد سامانه «نظام پیشنهادات» توسط کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از یکایک مردم نیکوکار استان خواستاریم تا با مراجعه به آدرس pishnahadat.emdad.ir نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات موثرتر به خانوار تحت حمایت به ثبت برسانند.