علیرضا دلداده مقدم سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: منطقه اردبیل موفق به کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش تایماز نیوز، علیرضا دلداده مقدم سخنگوی شرکت گفت: طی مراسمی که پیش از ظهر روز سه شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، با معرفی دستگاه‌های برتر در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.

در این لوح که به امضای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از سید حجت مدنی تقدیر شده، آمده است:

با سلام و احترام

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، نظر به ارزیابی‌های به عمل آمده در راستای دستور عمل‌های ابلاغی ستاد صیانت از حقق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور و بر اساس ارزیابی‌ها و بازدیدهای انجام یافته توسط بازرسان ستاد استانی در سال ۱۴۰۰، اعلام می‌دارد در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل موفق به دریافت رتبه برتر در حوزه‌ی مذکور شده‌اید .

بدینوسیله، با تقدیر از همکاری در عمل به وظایف محوله و تبریک عنوان کسب شده در راستای صیانت از حقوق شهروندی، از درگاه حضرت احدیت آرزوی تداوم خدمات صادقانه در آن دستگاه برای حضرتعالی و همکاران محترم، موفقیت و سربلندی را خواهانیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل،