مدیر مجموعه رویال پارک سرعین:

کسب رتبه اول هتل پارک رویال در سایت تریپ ادوایزر

  پرینت
کسب رتبه اول هتل پارک رویال در سایت تریپ ادوایزر
شناسه خبر : 14143 | تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مدیر مجموعه رویال پارک سرعین: درسایت تریپ ادوایزر در بین هتل های استان اردبیل، هتل رویال پارک رتبه اول را کسب کرده است.

تایماز نیوز/ جعفر حیدزاده روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در مجموعه آبدرمانی رویال پارک سرعین افزود: هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین در نوروز۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است، و عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه است که موفق به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا شده است.

وی خاطر نشان کرد: این هتل متشکل از کلینیک تخصصی آبدرمانی، ۱۳ استخر عمومی و خصوصی، واحد های اقامتی، ۱۵ اتاق استاندارد، پنج اتاق وی آی پی و جکوزی دار ، هتل چهار ستاره ممتاز، آرایشگاه، سالن ورزشی بدنسازی، غار آرامش و اتاق بازی کودکان، مجموعه آبدرمانی، اسپا، سالن های ورزشی و هیدروتراپی می باشد.

حیدرزاده با اشاره به اینکه هتل آبدرمانی رویال پارک، بزرگترین مجموعه آبدرمانی خاورمیانه و اولین عضو ایرانی اتحادیه آبهای درمانی دنیااست افزود: این هتل با هدف ارائه خدمات با کیفیت برتر در مجاورت آبگرم گاومیش گلی سرعین احداث گردیده است.

 وی گفت: گردشگران استقبال خوبی از این مجموعه در سال‌های اخیر دارند و امسال میزان ورودی گردشگران برای آبدرمانی و هتل با افزایش ۲۵ درصدی روبرو بود.

مدیر مجموعه رویال پارک سرعین خاطر نشان کرد:بدلیل میزبانی شایسته از سفیران کشورهای عضو اکو و همراهان آنها از طرف میراث فرهنگی لوح تقدیر هم دریافت کردیم.

وی یادآور شد : مجموعه هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین با معماری فاخر و با چشم انداز کوه سبلان برای ارائه خدمات بی وقفه به میهمانان از آخرین متد های روز دنیا استفاده کرده و برای میهمانان مجموعه بالاترین کیفیت استاندارد اقامتی و خدمات آبدرمانی و اسپا را ارائه می دهد

جعفر حیدرزاده با اشاره به اینکه هتل رویال پارک درسایت تریپ ادوایزر در بین هنل های استان اردبیل رتبه اول را کسب کرده است افزود: هتل‌های برتر استان اردبیل در وب‌سایت جهانی TripAdvisor تا تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۳* بترتیب ذیل می باشد؛

🏅 ۱ – هتل رویال پارک ( سرعین )
🏅 ۲ – هتل لاله ( سرعین )
🏅 ۳ – هتل نگین ( اردبیل )
🏅 ۴ – ایده ارشاد ( اردبیل )
🏅 ۵ – هتل بزرگ سبلان ( اردبیل )
🏅 ۶ – هتل ایده آل ( اردبیل )
🏅 ۷ – هتل سارای ( اردبیل )
🏅 ۸ – هتل بزرگ دریا ( اردبیل )
🏅 ۹ – هتل یاکاموز ( اردبیل )
🏅۱۰ – هتل بوستان ( اردبیل)

وی در پایان نشست خبری خود اظهار داشت:  رتبه‌بندی فوق بر اساس مراکز اقامتی به ثبت رسیده در وب‌سایت Tripadvisor و مطابق با نظرات کاربران صورت گرفته است.

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل نیز در این نشست گفت: این استان دومین استان در تامین زیرساخت‌های گردشگری محسوب شده و تلاش بر این است سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه در استان صورت بگیرد.

جعفر بذری افزود: هم اکنون خدمات خوبی در هتل‌ها و آبدرمانی‌ها به مسافران و گردشگران در سرعین ارایه می‌شود ولی برخی مشکلات در خدمات دهی به مسافران و جود دارد که دستگاه‌های متولی باید بر رفع این نارسایی‌ها اهتمام جدی داشته باشد.

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل افزود:حمایت از فعالان بخش خصوصی گردشگری کافی نیست و دولت و مجلس باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

بذری ادامه داد: ۲۲۰ هتل و هتل آپارتمان با ۱۵ هزار تخت در استان اردبیل در پذیرش مسافر و گردشگر فعالیت دارند و بیش از ۵۰۰۰ تخت پذیرش مسافر نیز از طریق خانه‌مسافرها در استان آماده پذیرش گردشگران است.

برچسب ها
اخبار مشابه
ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
اخبار نگران کننده برای رانندگان اسنپ و تپسی
هشدار به ایثارگران؛ فریب وعده پرداخت غرامت جنگی در فضای مجازی را نخورید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.