با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، فرماندار نمين و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و خانواده معظم شهداء، آئین کاشت 1500 نهال با نام و یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع سلامت در شهرک صنعتی اردبیل2 برگزار شد.

به گزارش تایماز نیوز/ هاشم علایی در این مراسم با اشاره به از خود گذشتگي‌هاي شهدا برای تامین امنیت، اقتدار، عزت و حاکمیت کشور، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، امروز شاهد کاشت ۱۵۰۰ نهال در شهرک صنعتی اردبیل۲ با ياد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان هستیم که در این مراسم با دعوت از جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و خانواده معظم شهدا، به طور نمادین چند اصله نهال به نام شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت نامگذاری شد.
علایی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌های گسترده این شرکت برای ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده تاكنون شاهد ایجاد ۲۴۰ هکتار فضای سبز در سطح شهرک‌هاي صنعتی استان هستیم كه اجراي هرساله اين برنامه‌ها جزو شاخص‌هاي اصلي اين شركت قرار دارد.
وي با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز و فرهنگ نهال کاری، افزود: در كنار اقدامات شركت شهرك‌هاي صنعتي و به منظور گسترش فضاي سبز، واحدهاي توليدي ملزم به اختصاص حداقل ۱۰ درصد از فضاي در اختيار خود به ايجاد فضاي سبز هستند كه اين موضوع در صدور پروانه پايان‌كار واحدهاي توليدي رصد و اجرايي مي شود.
رئيس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به هدف‌گذاري ايجاد ۳ هکتاري فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان در سال جديد، ابراز اميدواري كرد تا با همكاري مديران واحدهاي توليدي و شركت‌هاي خدماتي مستقر در شهرك‌ها، اين ميزان توسعه فضاي سبز محقق و عملياتي شود.
شايان ذكر است در اين مراسم علاوه بر معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار اردبيل و فرماندار شهرستان نمين، معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت عباس، مديركل منابع طبيعي استان، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مديركل سازمان حفاظت محيط زيست استان نيز حضور داشتند.