در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران توافق شد: پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل / تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرکهای صنعتی استان در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک […]

در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران توافق شد:
پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل / تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرکهای صنعتی استان
در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در خصوص دستاوردهای این نشست گفت: در این جلسه که در محل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و همچنین کمک به راه اندازی واحدهای راکد و حل مشکلات واحدهای تولیدی مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل(۲) با پیش بینی هزینه کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال، با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.
وی تصریح کرد: تامین اعتبارات لازم از محل کمکهای بلاعوض سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای تکمیل و بهره برداری از این مدول تا پایان سال جاری، از جمله دستاوردهای این سفر بود.
اهلی ادامه داد: از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، موضوع احداث پست برق برای توسعه شهرک صنعتی اردبیل(۲) بود که در این نشست توافق شد این موضوع با همکاری وزارت نیرو، استانداری اردبیل و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مورد اجرا قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، توسعه شهرک صنعتی اردبیل(۲) را با توجه به نزدیکی این شهرک به مرکز استان و همچنین با توجه به اینکه بیش از نیمی از مساحت کل شهرکهای صنعتی استان اردبیل مختص به این شهرک صنعتی است، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت شهرک صنعتی اردبیل(۲)، توسعه آن مورد تاکید معاون وزیر صمت و استاندار اردبیل قرار گرفت و مقرر گردید عملیات آماده سازی زیرساختهای توسعه آن با استفاده از منابع ملی و استانی هرچه سریعتر آغاز شود.
وی کمک به توسعه و اجرای زیرساختها در سایر شهرکها و نواحی صنعتی استان و همچنین برنامه ریزی برای بازفعال سازی واحدهای راکد از طریق وزارت صمت را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: در این جلسه توافق گردید تا با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، زیرساختهای مناسب در شهرکهای صنعتی فراهم شود تا شاهد تداوم حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل در پایان یادآور شد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اردبيل، مصوبات بسیار ارزشمندي براي توسعه و آباداني شهركهاي صنعتي به امضا رسیده است که يقيناً اجراي آن باعث رونق توليد و صنعت استان خواهد شد.