نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: رسیدگی به مشکلاتی از جمله پرداخت منظم و کامل حقوق و امتیازات کارگران، وضعیت سلامت کارگران و ایمنی محیط کار، رفع تبعیض در پرداخت‌ها بایستی مورد توجه قرار گیرد.

سجاد محمدحسن پور امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین و تسلیت ایام فاطمیه( س) اظهار کرد: دفاع از حیثیت، معیشت و حق و حقوق کارگران رفت و روب شهرداری وظیفه ما است.
وی در خصوص صدور مجوز انتشار آگهی مناقصه قراردادهای انجام امور خدمات شهری مناطق پنجگانه رفت و روب افزود: پیمانکاران باید در تنظیم قراردادهای خود به کارگران ارزش دهند.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه تامین امنیت شغلی کارگران برای اعضای شورای شهر در اولویت است؛ گفت: بویژه کارگران اتوبان‌ها نیازمند توجه بیشتر هستند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: اعضای شورای شهر قراردادها را ریز به ریز جهت انتشار فراخوان و مناقصه بررسی کرده این لایحه پس از اعمال تغییراتی با موافقت اعضای شورای شهر تصویب شد.
سجاد محمد حسن پور در خصوص اینکه حق کارگران را نباید پیمانکاران تضیع کنند؛ بیان کرد: رسیدگی به مشکلاتی از جمله پرداخت منظم و کامل حقوق و امتیازات کارگران، وضعیت سلامت کارگران و ایمنی محیط کار، رفع تبعیض در پرداخت‌ها بایستی مورد توجه قرار گیرد.