رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از راه اندازی پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز /  یعقوب کشاورزی در مراسم تجلیل از آفرود سواران استان با اعلام این خبر اظهار کرد: با حمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان راه‌اندازی شده و قرار است در مرکز استان هم راه‌اندازی شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در مراسم تجلیل از آفرود سواران افزود: جانمایی این پیست انجام شده و قرار است با تامین اعتبارات سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کشاورز با اشاره به فعالیت‌های انسان دوستانه آفرودسواران اردبیل در حوادث طبیعی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرودسوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلزله خوی به کمک گرفتارشدگان و زلزله‌زدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: در زلزله اخیر خوی آفرود سواران با هماهنگی هیئت اتومبیلرانی استان به خوی اعزام و کمک‌های غیر نقدی را بین مردم توزیع کردند.

سرهنگ زارعی، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان هم اقدام خیرخواهانه هیات اتومبیلرانی استان و آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی را تحسین کرد و افزود: این اقدام بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

همچنین در این مراسم مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی گفت: تجهیزات ویژه برای خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی در اختیار آفرودسواران استان قرار می‌گیرد.