مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: احداث پایگاه جاده ای اردبیل_ سرچم در حال رایزانی برای احداث است به طوری امیدواریم با ورود مسئولین و نمایندگان استانی این موضوع در اسرع وقت به نتیجه برسد.

تایماز نیوز | به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل با صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که با حضور معاونین جمعیت هلال احمر برگزار شد، آخرین وضعیت و مسائل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بررسی شد.
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل درخواست اعتبارات آموزشی از محل اعتبارات شخصی نمایندگان استانی کردند تا تجهیزات کمک آموزشی جمعیت استان تکمیل شود.

حمید قویدل در خصوص وضعیت پایگاه جاده ای استان نیز گفت: با توجه به پرتردد بودن مسیر اردبیل سرچم ایجاد پایگاه بین جاده ای در این مسیر یکی دغدغه های هلال احمر می باشد، به طوری که انتظار داریم با ورود مسئولین به موضوع در اسرع وقت گره های احداث این پایگاه حل شود.
در این دیدار صدیف بدری نیز اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در تمامی اتفاقات کشور نقش پررنگی دارند و مسئولین نیز باید بتوانند جوابگوی دغدغه های این سازمان و کمک حال آنها باشند.
وی همچنین در ادامه داد: بنده هم به عنوان نماینده مردم استان در کنار این جمعیت تلاشگر در رسیدن به اهدف و اقداماتشان می باشم