فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان؛

همه صف در صف برای عزت جمهوری اسلامی تلاش خواهیم

  پرینت
همه صف در صف برای عزت جمهوری اسلامی تلاش خواهیم
شناسه خبر : 10242 | تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در اجتماع بزرگ کارکنان صنعت نفت جنوب که به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد گفت: قلبِ شهید سلیمانی برای عزت و سربلندی مردم ایران می تپید و امروز نیز همه ما صف در صف برای عزت جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.

تایماز نیوز/ به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل ازروابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، سردار حسن شاهوارپور با تأکید بر لزوم شناساندن شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان و نوجوان گفت: درس هایی از زندگی مجاهد مردانی همچون سردار سلیمانی باید برای امروز و فردای بیان شود تا توشه راه ما شود و ما بتوانیم مسیر نورانی انقلاب اسلامی را ادامه دهیم‌.

وی همچنین با اشاره به ضرورت دفاع از فرهنگ و ارزش های هویتی کشور گفت: هرآنچه همه خوبان و شهدا داشتند؛ سردار سلیمانی همه را یک جا داشت‌؛ این انسان وارسته برای رسیدن به چنین روحیه متعالی مجاهدت های بسیار کرد و مصداق بارز آیه شریفه «والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» بود.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان شهید سلیمانی را فردی ذوابعاد و توانمند در میدان های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین ویژگی های شخصیتی شهیدسلیمانی توانایی تبدیل تهدید به فرصت بود. او در دوران دفاع مقدس، جنگ و جبهه را به مثابه یک دانشگاه برای خود می دانست‌ و نیامده بود که فقط تکلیفی از دوش خود بردارد بلکه با اخلاص و شهامت تا پای جان پای دفاع از ایران اسلامی ایستادگی کرد.

سردار شاهوار، شهید سلیمانی را تربیت یافته مکتب ولایت دانست و گفت: شهید سلیمانی به ما نشان داد اگر کسی می‌خواهد شخصیتش را به گونه ای تربیت کند که رستگار شود باید الگوی خود را مرد بزرگی چون امام خمینی رحمت اله علیه قرار دهد. مکتب سلیمانی همان مکتب امام و مکتب امام همان مکتب امیرالمومنین علی علیه السلام است.

وی با اشاره به توانایی سردار سلیمانی در ساماندهی نیروهای عملیاتی گفت: زمانی که داعش شکل گرفت و این جنایتکاران رذالت را به اوج رساندند سردار سلیمانی با روحیه ساماندهی ستایش برانگیزی در خط مقدم عملیات حاضر بود. او دیپلماسی بالایی داشت و توانست لشکرهایی از کشورهای مختلف پای کار بیاورد و همه هم از او اطاعت می کردند چون کیفیت ارتباطش با نیروها واقعا بالا بود و همه او را دوست داشتند.

وی گفت: «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» در رفتار شهید سلیمانی متجلی بود. در ارتباط با مردم در رسیدگی به خانواده شهدا، ارتباط با جانباز و … عشق و علاقه خاصی به خوزستان داشت و کارهای بزرگی در زمان جنگ و پس از آن در زمان سیل انجام داد. یکی از اصلی ترین کارهای او روحیه دادن به مردم بود. روحیه مردمداری و عشق به مردم در وجود ایشان موج میزد. شخصیت ابومهدی المهندس هم به همین شکل بود و ارادت عجیبی به ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و امروز خدا اراده کرده تا این دو به قهرمانان بزرگ جهان تبدیل شوند و الگویی برای نسل های آینده باشند.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: اسطوره جوانان امروز این قهرمانان بزرگ هستند؛ نه کسانی که خارج از کشور دلار می گیرند و می‌خواهند خیابان های ما در آتش بسوزند و دود اغتشاشات در چشم مردم برود. کسانی که میخواهند با حمایت جنایتکاران بزرگ جهان کاری کنند تا ایران تجزیه شود هرگز نمی توانند الگوی خوبی برای نسل آینده باشند.

برچسب ها
اخبار مشابه
جلو ساخت و ساز در حریم شورابیل گرفته شد/از حساسیت مردم تشکر می کنم
فراخوان چهل‌ويکمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم کوتاه تهران منتشر شد
هشدار قرمز دادستان اردبیل در خصوص نبرد تسخیر اذهان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.