هل من ناصر ینصرنی؟

  پرینت
هل من ناصر ینصرنی؟
شناسه خبر : 13879 | تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
میدان جدید بصیرت می‌خواهد، سواد رسانه‌ای می‌خواهد، دانستن زبان نسل جدید می‌خواهد، شناخت تمایز حجاب ستیز از حجاب گریز می‌خواهد و تلاش مشفقانه اصلاح حجاب گریزان را می‌خواهد، شجاعت مبارزه با فاسدان ظاهرالصلاح می‌خواهد. هنوز فریاد هل من ناصر ینصرونی بلند است.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛  از فریادی که عاشورای ۱۴۰۰ سال پیش از زبان خشکیده ولی خدا صادر شد، در فراز و فرودهای تاریخ گم نشد و در هر برهه‌ای از زبان یک رهبر الهی صادر شد، اما پاسخ درخوری داده نشد (بجز ملت ایران) و اگر در مقاطع دیگر تاریخ خون یک رهبر دینی همچون خون خدا در کربلا ریخته شد، بخشی از مذمت و ملامتگری را باید متوجه مردمان غافل آن زمانه کرد.

چه حکیمانه گفت آن مطهر زمانه که یزید زمانت را بشناس، وظیفه ات را بدان و به آن عمل کن.

حسین علیه السلام را شهید کردند، اما مکتب او زنده‌تر از همیشه پیش می‌رود و در مقابل یزیدیان هر زمان کوس رسوایی ظالمان را سر می‌دهد.

اما مگر می‌توان مکتبی را بی رهبر تصور کرد؟ رهبری مکتب حسین علیه السلام در ایران با ولایت فقیه است و هم اوست که امروز فریاد انذارها و هشدارهایش بلند است.

البته او جان برکفانی دارد که اجازه تکرار کربلا را نمی‌دهند، اما می‌دانید و می‌دانیم که میدان هماوردی و دشمنی تغییر کرده است.

میدان جدید بصیرت می‌خواهد، دشمن شناسی می‌خواهد، سواد رسانه‌ای می‌خواهد، دانستن زبان نسل جدید می‌خواهد، شناخت تمایز حجاب ستیز از حجاب گریز می‌خواهد و تلاش مشفقانه اصلاح حجاب گریزان را می‌خواهد، … شجاعت مبارزه با فاسدان ظاهرالصلاح می‌خواهد …

خلاصه آنکه هنوز فریاد هل من ناصر ینصرونی بلند است…

 

  • نویسنده : دکتر قاسم حبیب زاده
برچسب ها
اخبار مشابه
تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته
ضرورت امروز جامعه، ترویج اندیشه‌های شهید مطهری (ره) است
فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.