دکتر حسن نوعی اقدم با کوله باری از تجربه و تبحر به عنوان کاربلد بهارستان از امیدهای اردبیل برای راهیابی به مجلس دوازدهم است.

تایماز نیوز| کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دیرینه حضور در هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون های تخصصی را دارد در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی کشور می تواند با ارائه دیدگاه ها و تئوری های عملی و موثر در گره گشایی مشکلات کشور در این عرصه موفق عمل کند.
دکتر نوعی اقدم در نشست ها و جلسات انتخاباتی خود با اقشار مختلف به ویژه فرهنگیان، اساتید دانشگاه و افراد صاحب نفوذ همواره بر ناتمام ماندن برخی طرح ها و پروژه های توسعه ای کشور و استان اردبیل نظیر نظام هماهنگ پرداخت کارکنان، ترمیم حقوق بازنشستگان، اجرای درست و قانونی رتبه بندی معلمان و در حوزه استانی نیز بر احداث پتروشیمی، تکمیل راه آهن، راه اندازی منطقه آزاد تجاری، دانشگاه صنعتی، آزادراه اردبیل – سرچم و … تاکید داشته و مطالبه مردم را با زبان قانون و گویا مطرح می کند.
خلا حضور ۱۶ ساله حسن نوعی اقدم در پارلمان ملی مردم اردبیل را به این باور رسانده است که مجلس جایگاه مردان عمل، نیروهای کاربلدی همچون این نماینده مجرب است که می تواند با جرات و جسارت مثال زدنی خود عقب ماندگی های استان را در این چند دوره جبران کرده و بر این درد بی درمان توسعه نیافتگی چاره ای بیندیشد.