حمید لطف اللهیان  در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به ضرورت توسعه، بهسازی و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات بهینه به مردم اشاره کرد و  گفت: در سال‌های اخیر  در تجهیز ، تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری اصولی از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات مناسبی انجام شده و شاهد فعالیت‌های […]

 

حمید لطف اللهیان  در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به ضرورت توسعه، بهسازی و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات بهینه به مردم اشاره کرد و  گفت: در سال‌های اخیر  در تجهیز ، تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری اصولی از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات مناسبی انجام شده و شاهد فعالیت‌های مثبت و رو به جلو هستیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: همچنان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک مطالبه فراگیر مورد توجه شهرداری است و در این زمینه در مسیر فرودگاه اردبیل ۳۰ دستگاه تاکسی جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

لطف‌اللهیان افزود: فعالیت این ۳۰ دستگاه تاکسی نو در حقیقت جلوه‌ای از مهمان‌پرستی اردبیلی‌ها در انتقال و جابجایی مسافران ورودی به فرودگاه اردبیل است که این امر به پایه توسعه استان که گردشگری است، کمکی جدی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر همواره تجهیز، نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسی و اتوبوس مورد توجه قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در سال ۹۵ بیش از ۶۰۰ تاکسی در اردبیل نوسازی و بازسازی شد و سیستم‌های گرمایشی مدرن اتوبوس‌ها نیز راه‌اندازی شده است.

لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در شرایط کنونی هر چند برخی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها با فرسودگی و برخی دیگر از مشکلات روبه‌رو هستند اما به رغم محدودیت‌های ترافیکی سطح شهر و شرایط کرونایی صاحبان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند.