رئیس اصناف مرکزاستان اردبیل از افتتاح نمایشگاه «مهر و ماه» با محوریت عفاف و حجاب در اردبیل خبر داد.

تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز اردبیل؛ عسگر ارغوانی در مراسم افتتاح نمایشگاه “ماه و مهر” که با حضور معاون سیاسی استانداری، فرماندار و جمع کثیری از مسئولان استانی برگزار شد افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات با قیمت مناسب به هموطنان است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری و همراهی وسازمان صمت برپا شده تا بتوانیم محصولات را با قیمت مناسبت و با تخفیف نسبت به بازار عرضه کنیم.

ارغوانی عنوان کرد: آماده همکاری با بازاریان هستیم تا از خدمات ویژه غرفه ها بهره مند و محصولات خود را در این غرفه ها عرضه کنند.

رئیس اتاق اصناف خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قبل از ظهر و ۱۶ تا ۲۲ بعد از ظهر برای بازدید عموم دائر است.

رئیس صمت اردبیل نیز در حاشیه مراسم افتتاح گفت: نمايشگاه «مهر و ماه» با بیش از ۱۰۰ غرفه در بخش ديداري شامل تاريخچه حجاب و مباحث مربوط به اهميت حجاب به صورت تابلو و نوشتاري و نرم افزاري در بخش دوم فروشگاه محصولات فرهنگي و ملزومات و البسه عفاف و حجاب و بخش سوم هم به صورت کافه گفتگو و جلسات كارگاهي و پرسش و پاسخ و رفع شبهات برگزار می شود.

مسعود ایرانی با اشاره به اینکه برند حلال در بحث مواد غذایی و خوراک عنوان شده که تمامی افراد جامعه از برند حلال به خاطر بهداشتی بودن از مزایان آن استفاده می کنند، افزود: حجاب هم به عنوان برند باشد تا اصنافی که در این زمینه فعال هستند از مزایا و منافع که برای بشریت دارند به عنوان برند بین المللی از آن استفاده کنند.

ایرانی یادآور شد: برپایی این نمایشگاه طبیعتا رسالت مهمی را ایفا می کند که هم فعالان حوزه حجاب و عفاف هستند و هم آنهایی که در زمینه تولید فعال هستند در این نمایشگاه شرکت کنند و صنایع رشد یافته و با قوت معرفی شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه باحضور رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و نیز گروه های جهادی و تشکل های مردمی و اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در محل سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اردبیل واقع در ضلع جنوبی مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل اردبیل برگزار می شود.

ایرانی گفت: این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قبل از ظهر و ۱۶ تا ۲۲ بعد از ظهر برای بازدید عموم دائر است.