مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت:  در ده ماهه سال جاری، نزدیک به 11 تن گاز مایع در سطح منطقه بصورت الکترونیکی توزیع شده است.

به گزارش تایماز نیوز، سیدحجت مدنی درباره توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی در منطقه اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ده هزار  و ۷۷۹ تن گاز مایع در سراسر استان تامین و توزیع شده است که با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش مشاهده می شود.

مدنی هدف از اجرای این طرح را تامین و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های منطقه اعلام کرد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کردند توزیع خواهد شد.و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند نیز می توانند بدون واسطه و به صورت غیر حضوری، با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارت خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل