دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از برگزاری نخستین جشنواره ملی معروف با شعار "حکمرانی عادلانه" به میزبانی تهران خبر داد.

تایماز نیوز| دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از برگزاری نخستین جشنواره ملی معروف با شعار “حکمرانی عادلانه” به میزبانی تهران خبر داد.

حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده در گفت و گوی خبری خود با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در بخش های مختلف فیلم، هوش مصنوعی، پویانمایی، شعر، رسانه و فضای مجازی، هنرهای هم آوایی، ادبیات و پژوهش، عکس و هنرهای تجسمی با افق بین الملل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف جشنواره تولید آثار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: در این راستا نشست‌های تخصصی نیز برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند دستورالعمل جشنواره و نکات مربوط به آن را در پایگاه اطلاع‌رسانی marooffestival.ir مشاهده کنند.

دبیر  این ستاد افزود: این جشنواره توسط ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور و با هدف تولیدات آثاری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده و در ۳۰ بهمن ماه امسال مراسم اختتامیه آن در تهران انجام می شود.
حجت الاسلام میرعباس زاده تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۱۲ بهمن ماه مهلت دارند آثار خود را به نشانی سایت www.marooffestival.ir یا به دبیرخانه استانی به نشانی: اردبیل- بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی- روبروی مسجد ائمه- ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل ارسال نمایند.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی شرکت کنندگان استانی جمع آوری شده و برای داوری به تهران ارسال می شود عنوان کرد: با توجه به قابلیت هنرمندان اردبیلی امیدواریم نام اردبیل هم در میان برگزیدگان آثار باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار مرتبط با بخش های مورد نظر را در حوزه آسیب شناسی اجتماعی و عکس های ارسالی خود را با گوشی های هوشمند نیز تهیه کرده و در این جشنواره شرکت نمایند.

امر به معروف و نهی از منکر