محمد اهلی خبر داد: ناحیه صنعتی اصلاندوز به زودی مورد تملک شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل قرار می گیرد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: طرح احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان در سال گذشته در شورای برنامه ریزی مصوب شده بود که با پیگیری های انجام شده، تملک و ثبت سند مالکیت این ناحیه صنعتی […]

محمد اهلی خبر داد:
ناحیه صنعتی اصلاندوز به زودی مورد تملک شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل قرار می گیرد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: طرح احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان در سال گذشته در شورای برنامه ریزی مصوب شده بود که با پیگیری های انجام شده، تملک و ثبت سند مالکیت این ناحیه صنعتی به زودی به سرانجام خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در چند سال گذشته مجوز احداث و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی مورد تصویب قرار گرفته بود که احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شمال استان نیز جزو یکی از این مصوبات بود.
وی مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود ۲۵ هکتار برشمرد و تصریح کرد: از زمان تصویب ایجاد این ناحیه در شورای برنامه ریزی استان، تلاش ها برای مکان یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی دستگاه ها و ارگان های مربوطه، مکان یابی ناحیه انجام شده و اراضی مورد نظر به زودی در تملک شرکت شهرکهای صنعتی در خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل شهرستان اصلاندوز را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: مناطق مرزی با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه، ظرفیت بالقوه ای برای سرمایه گذاری و افزایش تولید و صادرات دارند که باید از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعت و صادرات استان استفاده کنیم.
اهلی با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به شهرکهای صنعتی، گفت: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت شهرکهای صنعتی، توسعه و ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی جدید باید به طور جد مورد توجه مسئولان استانی واقع شود.
وی با بیان اینکه برای از دست ندادن سرمایه گذار باید به دنبال توسعه شهرکهای صنعتی باشیم تصریح کرد: با توجه به زیرساختهای تامین شده در شهرکهای صنعتی و آماده بودن امکانات و تاسیسات، این مکان بهترین محل ممکن برای استقرار سرمایه گذاران است که نبود آن باعث فرار سرمایه گذاران خواهد شد.