به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت در جلسه ای که با حضور معاونین و اعضای کمیته تکریم ارباب رجوع در سالن جلسات این شرکت برگزار شد ؛ بیان کرد: مهمترین وظیفه شرکت گاز استان در قبال مشترکین تکریم ارباب رجوع است چرا که این امر بسیار ‌مهم بوده […]

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت در جلسه ای که با حضور معاونین و اعضای کمیته تکریم ارباب رجوع در سالن جلسات این شرکت برگزار شد ؛ بیان کرد: مهمترین وظیفه شرکت گاز استان در قبال مشترکین تکریم ارباب رجوع است چرا که این امر بسیار ‌مهم بوده و لازم است برای این طرح های متفاوتی ارائه و کمیته هایی برای اجرایی نمودن کامل وظایف مطروحه در تکریم ارباب رجوع تشکیل گردد، بنابراین می توان گفت یکی از اهداف متعالی تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم است.اسماعیلی با بیان اینکه یکی از مشکلات در زمینه عدم تکریم ارباب رجوع، آموزش ندادن پرسنل است گفت: پرسنل و علی الخصوص افرادی که مستقیما مشغول ارایه خدمت به مردم هستند نه تنها باید از وظایف تخصصی خود به درستی مطلع باشند و یاد بگیرند مقررات و دستورالعمل‌ها چگونه است و آن‌ها را به مردم تفهیم کنند بلکه از لحاظ اخلاقی و رفتاری نیز باید درست عمل کنند و به همین دلیل مسئولین اداره و سازمان موظف هستند از نظر اخلاقی و رفتاری پرسنل خود را آموزش دهند.وی ادامه داد: مسئولان بایستی بی واسطه با مردم در ارتباط بوده و مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی نمایند، و اقدامات گسترده ای در راستای سنجش رضایتمندی مراجعان از نحوه انجام کار صورت گیرد.اسماعیلی با توضیح این مطلب که در هیچ کجای دنیا مراجعات حضوری معنا ندارد و دولت، دولت الکترونیک است؛ گفت: اقدامات موثری برای به حداقل رساندن مراجعات حضوری انجام شده است ولی بدلیل عدم آشنایی مردم از حقوق خود متاسفانه شاهد مراجعه حضوری در ادارات می باشیم که امید است با آموزش مباحث مربوط به دولت الکترونیک در رسانه های عمومی ؛ مشترکین بیش از پیش با خدمات غیر حضوری شرکت گاز آشنا شده و از مراجعه حضوری پرهیز نمایند.اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری نمود و گفت: با توجه به ارایه خدمات ۲۲ گانه شرکت گاز استان در قالب میز خدمت الکترونیکی؛ با مشارکت سایر دستگاههای مسئول در امر اطلاع رسانی نسبت به تشریح خدمات غیر حضوری شرکت گاز و آشنایی مشترکین با این خدمات اقدامات اثربخشی انجام گردد.