طی جلسه ای که با حضور لطفی مدیر کل نوسازی مدارس و اسکندری مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل برگزار شد ، زمینه ها و مفاد امور قابل همکاری و مشارکت بین این دو نهاد مطرح گردید . به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل دولت لطفی ضمن […]

طی جلسه ای که با حضور لطفی مدیر کل نوسازی مدارس و اسکندری مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل برگزار شد ، زمینه ها و مفاد امور قابل همکاری و مشارکت بین این دو نهاد مطرح گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل دولت لطفی ضمن تشکر از زحمات خیرین و نهاد های حمایتی خیری که دراحداث مدارس و مراکز فرهنگی و ورزشی بسیاری در سطح استان مشارکت داشته اند گفت : ۳۰ درصد از دوهزار مدرسه با ده هزار کلاس فعال در سطح استان ، آسیب پذیر بوده و نیازمند مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی می باشند و همواره نیازمند حمایت خیرین عزیز می باشیم .

دولت لطفی عمل نوسازی و بروزرسانی تجهیزات مدارس با استاندارد های روز را لازمه بهبود و پیشرفت آموزش در مدارس که نهایتاً سبب رشد و نمو کشور دانست و از تلاش های مستمر این اداره کل در این زمینه خبر داد .

لطفی از سیاست های نوسازی مدارس اردبیل در جذب و نگهداری خیرین مدرسه ساز به همکاری همه جانبه و توجه به خواسته های خیرین اشاره کرد و نامگذاری مدرسه به خواسته خیر و یا مشارکت در ساخت دو مدرسه به نام خیرین عزیز بجای یک مدرسه را از سری اقدامات نوسازی مدارس اردبیل در این زمینه خواند .

وی گفت : ما هراندازه کمک های خیری و مردمی را جذب کنیم به همان اندازه دولت از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری اعتبار در نظر می گیرد بنابراین هر قدر کمک بیشتری از سوی خیرین مدرسه ساز استان جذب کنیم اعتبار بیشتری از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور برای استان جذب خواهیم کرد و این اعتبار دولتی هیچ محدودیتی نخواهد داشت و این مورد تفاهم نامه ای است بین سازمان نوسازی مدارس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.

مدیر کل نوسازی مدارس اردبیل به آمادگی این اداره کل جهت همکاری در برخی زمینه های قابل اجرا با بانک تجارت جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر اشاره نمود و گفت : هرچه مشارکت و همکاری بین نهاد ها و ادارات استان بیشتر شود نیل به اهداف سازمانی و پیشرفت استانی تسهیل خواهد گردید.

رضا اسکندری مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل از فعالیت های بانک تجارت در سایر زمینه های غیر تجاری و سود زا همچون کمک به مناطق سیل زده و زلزله زده ، مناطق نیازمند مراکز بهداشتی ، ساخت مدرسه ، تعامل با دانشگاه ها و غیره خبر داد افزود : مشارکت در ساخت مدارس نه تنها هزینه کرد نمی باشد بلکه سرمایه گذاری برای آینده کشور می باشد .

رضا اسکندری گفت : علی رغم اینکه بانک تجارت با نوسازی مدارس اردبیل ارتباط مالی و حسابی ندارد ، نوسازی مدارس به جهت فعالیت در حوضه آموزش و نوسازی مدارس شایسته حمایت و مساعادت می باشد و بانک تجارت آماده مشارکت و همکاری با نوسازی مدارس اردبیل بوده و از تمام ظرفیت خود جهت کمک به نوسازی مدارس ، خیرین و نهاد ها و موسساتی که با مجموعه نوسازی مدارس در استان همکاری می نمایند، استفاده می نماید.