مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان اعزامی به مسابقات قهرمان کشوری در چهار رده سنی در اردبیل برگزار شد.   رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل در گفت و گو با خبرنگار تایماز نیوز ، اظهار کرد: مسابقات  کیک بوکسینگ قهرمانی […]

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان اعزامی به مسابقات قهرمان کشوری در چهار رده سنی در اردبیل برگزار شد.

 

رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل در گفت و گو با خبرنگار تایماز نیوز ، اظهار کرد: مسابقات  کیک بوکسینگ قهرمانی استان (بمناسبت دهه فجر و ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل) در چهار رده سنی به مدت ۲ روز به میزبانی اردبیل برگزار شد.

 

اسلام عبدی گفت: در این مسابقات در مجموع ۳۲۰ ورزشکار از شهرستانهای استان اردبیل در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رقابت کردند.

 

وی بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به عنوان اعضای تیم منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

عبدی اضافه کرد: با توجه به اینکه رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است، امنیت سالن و ورزشگاه توسط نیروی انتظامی تامین و زمینه حضور زنان تماشاگر نیز فراهم شده بود.

 

او با اشاره به قابلیت های و پتانسیل های استان اردبیل گفت: امیدواریم مانند سنوات گذشته این بار نیز میزبان شایسته ای برای ورزشکاران وتیم های شرکت کننده در این مسابقات باشیم.

 

به گزارش تایماز نیوز، ورزش رزمی کیک بوکسینگ ترکیبی از رشته های رزمی موای تای، کاراته و بوکس است که بیش از ۳۰ سال از تولد آن می گذرد، در کیک بوکسینگ زدن حریفی که بر روی زمین افتاده ممنوع است.

  • نویسنده : حسن فلاحی گنزق