مسابقات بزرگ کاپ آزاد کونگ فو و هنرهای رزمی در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان بمناسبت ایام الله دهه فجر و یادبود 3400 شهید استان اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اردبیل روز جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل در گفت و گو با خبرنگار تایماز نیوز ، اظهار کرد:  این مسابقات با حضور ۳۰۰ ورزشکار از شهرستان های اردبیل ، پارس آباد ، گرمی ، خلخال ، نیر ،نمین در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

صادق اصبری گفت: ارتقای دانش داوران و مربیان در دستور ویژه ما خواهد بود و برنامه‌محوری دراین هیئت دراولویت قرارگرفته است.

وی بیان کرد:  مهمترین مشکلات در حوزه ورزش کونگ فو کمتر برگزار شدن مسابقات ملی و بین‌المللی است که باید فعال شود زیرا مسابقه جامعه هدف را فعال می‌کند و قطعا به شکوفاتر شدن ورزشکاران و استعدادهای این رشته ورزشی بسیار کمک می کند و جایگاه ما را در کشور بیشتر ارتقا می‌دهد.

اصبری اضافه کرد : باید حس مطالبه‌گری در ورزش فعال‌ترشود و برنامه‌های ابلاغی در همه سطوح دنبال شود و توسعه کمی و کیفی درزیر ساخت ها و  برنامه ها وحتی دربعد ورزش قهرمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت کونگ فو استان اضافه کرد: این هیئت علاوه بر بعد قهرمانی و حرفه‌ای و در راستای سیاست‌های فدراسیون دربخش همگانی و معرفی گسترده کونگ‌فو در جامعه شاهد گام‌های موثری خواهیم بود.

وی گفت : با توجه به اینکه رشته کونگ فو یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است، امنیت سالن و ورزشگاه توسط نیروی انتظامی تامین و زمینه حضوربانوان تماشاگر نیز فراهم شده بود.

اصبری با اشاره به قابلیت های و پتانسیل های استان اردبیل گفت: امیدواریم مانند سنوات گذشته این بار نیز میزبان شایسته ای برای ورزشکاران وتیم های شرکت کننده در این مسابقات باشیم.

 

 

  • نویسنده : حسن فلاحی گنزق
  • منبع خبر : هیئت کونگ فو