با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش آموزان منطقه رضی، مدرسه ۶ کلاسه خیری که توسط خیرین مدرسه ساز آقایان علی عسگری و کریم طالبی احداث گردیده است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تایماز نیوز / به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل؛ در این مراسم جلیل فتحی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل ضمن تشکر از عمل خداپسندانه خیرین مدرسه ساز، گفت: این مدرسه در قالب 6 کلاس درس با زیربنای 390 متر مربع به شکل استاندارد و با نقشه های روز احداث شده است.

فتحی افزود: برای ساخت و تکمیل این مدرسه حدود 50 میلیارد ریال از سوی خیرین و نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: ساختمان این مدرسه بصورت کامل توسط خیرین عزیز احداث شده است و آسفالت محوطه به متراژ هزار و 200 متر مربع، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، پکیج و رادیاتور سیستم گرمایشی و گاز کشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام شده است و بقیه توسط خیرین گرانقدر آقایان عسگری و طالبی با نمایندگی آقای میرزا پور انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان خاطرنشان کرد: ما از محل اعتبارات دولتی، نهادهای حقیقی و حقوقی یعنی خیرین محترم، بنیاد علوی و برکت حدود 300 پروژه در دست احداث داریم که از این تعداد 21 پروژه در شهرستان مشگین شهر احداث می شود که ان شاء الله 6 پروژه امسال افتتاح می گردد.

شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر نیز در این مراسم گفت: بنده از خیرین مدرسه ساز تشکر می کنم که با درایت و آگاهی، مدرسه سازی را برای کار خیر و خداپسندانه انتخاب کرده اند چرا که با این کار، آینده کشور را در راستای دانایی و پیشرفت رقم می زنند.

محمدی افزود: با کمک خیرین مدرسه ساز از سال 1400 تا کنون در شهرستان مشگین شهر بیش از 11 پروژه مدرسه سازی در حال احداث یا تحویل است که این چهارمین مدرسه ای است که در طول دو ماه تحویل دانش آموزان شده است.

کریم طالبی خیر مدرسه ساز نیز ضمن تشکر از پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس در احداث این مدرسه، گفت: آینده هر کشوری بستگی مستقیم به تربیت بچه های آن کشور دارد و اگر ما محیط سالم و مناسبی برای بچه ها فراهم کنیم که خوب آموزش ببینند و تربیت بشوند و توانمندی هایشان را افزایش دهند، آنوقت می توانیم بگوییم که خدمت قابل توجهی انجام داده ایم.

این خیر مدرسه ساز اشاره کرد: آموزش و پرورش باید بطور کل از سوی دولت و مردم مورد حمایت قرار گیرد چرا که تجلی یک جامعه در گرو آموزش و پروش است.

وی افزود: من چهره شاداب و خوشحال بچه های این مدرسه را دیدم خیلی احساس غرور کردم که انتخاب شایسته ای در احداث این مدرسه انجام داده ام و همچنین در خود احساس دین نسبت به آینده سازان مملکت می کنم و امیدوارم بتوانم این حرکت خود را ادامه دهم.