مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویانی که فاقد آورده اولیه در طرح نهضت ملی مسکن هستند از لیست متقاضیان حذف نشده بلکه همچنان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

تایماز نیوز/  علیرضا حسین‌نژاد طی سفر به مشگین‌شهر و در جلسه شورای معاونان اظهار کرد: اولویت جدی ما در سال‌جاری در بحث مساعدت به مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است که در هر ۲ حوزه اقدامات مؤثر و راهگشایی در استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان کشوری کمیته امداد بر این است تا از منابع مختلف پرداختی‌های بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان در روستاها انجام شود تا هیچ مددجوی فاقد مسکن و یا دارای مسکن کم دوام و بی‌دوامی را شاهد نباشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همان طوری که رئیس کمیته امداد قول دادند تا پایان امسال در همه روستاها مددجویان تحت حمایت از مسکن مقاوم و مناسب بهره‌مند شده و دغدغه‌ای در این حوزه نخواهند داشت.

حسین‌نژاد از مدیران شهرستانی خواست تا با ورود بهنگام، شناسایی مددجویان و همچنین ترغیب و تشویق آنها زمینه بهره‌مندی این افراد را از مزایای مسکن مددجویی فراهم کنند.

وی افزود: در این ارتباط پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و مساعدت بلاعوض کمیته امداد با همراهی خیران فرصتی را فراهم می‌آورد تا مددجویان از این مزیت ممتاز و بی‌نظیر بهره‌مند شوند.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، مساعدت‌های بنیاد علوی نیز به ساخت مسکن محرومان در روستاها کمک می‌کند که در این زمینه نیز همکاری‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در استان اردبیل امسال سهمیه اختصاص یافته ۸۰۰ واحد بوده که بیش از ۵۰۰ واحد آن به مرحله اجرایی رسیده که افتتاح و بهره‌برداری از آنها را تا پایان سال شاهد خواهیم بود.

حسین‌نژاد از همراهی شرکای کمیته امداد در ساخت مسکن به ویژه بنیاد علوی، بنیاد مسکن و سپاه قدردانی کرد و ادامه داد: تلاش ما بر این است تا این تفاهمنامه‌ها به صورت دقیق به نقطه اجرایی و عملیاتی برسد.

وی در مورد نهضت ملی مسکن و ثبت‌نام متقاضیان در شهرها بیان کرد: تاکید ما بر این است تا مددجویان آورده اولیه خود را در این حوزه پرداخت کنند و چنانچه پرداختی اولیه با مشکل روبه‌رو شود، قرار نیست مددجویان کمیته امداد از لیست طرح نهضت ملی مسکن حذف شوند.

حسین‌نژاد تصریح کرد: امیدواریم در کنار مساعدت برای تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی، در حوزه ساخت مسکن و تحویل آن به مددجویان حرکت‌های مناسبی را در استان شاهد باشیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل  محوریت کاری کمیته امداد را با شعار «خدمت‌رسانی خانواده‌محور جهادی» یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه ما باید خدمات خودمان را بی‌منت همراه با حفظ حرمت و عزت مددجویان و به شکل خانواده محور ارائه کنیم تا کیان خانواده نیز حفظ شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد