مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی با هدف کاهش و رفع محرومیت و با روحیه بسیجی و کار جهادی در سطح استان اردبیل با جدیت ادامه دارد.

به گزارش تایماز نیوز، عباس نوظهور ظهر سه‌شنبه در رزمایش گروه‌های جهادی بسیج خلخال اظهار کرد: محرومیت‌زدایی با هدف کاهش و رفع محرومیت و با روحیه بسیجی و کار جهادی در سطح استان اردبیل با جدیت ادامه دارد و درصدد برطرف کردن مشکلات و موانع موجود برای رسیدن به این هدف هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیج سازندگی اردبیل در هر شرایطی در نقاط مختلف حضور فعال داشته است، افزود: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۲۰ گروه جهادی عرصه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند که اعمال کار جهادی در تمامی دستگاه‌های اجرایی امری لازم و ضروری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه حمایت از مشاغل خرد خانگی، برگزاری نمایشگاه‌های هفتگی در شهرستان‌ها و روستاهاست تا کمکی در زمینه فروش محصولات تولیدی روستاییان داشته باشیم.

نوظهور ادامه داد: جهاد تبیین به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های گروه‌های جهادی نیازمند روشنگری است که در این زمینه برنامه‌های مختلفی همچون راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه بسیج در استان، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای کمک به محرومان و نیز خدمات‌رسانی به آنان دریغ شود و در این زمینه تاکنون اقدامات اساسی در استان در حال انجام است که امید داریم با همکاری‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.