‏دادستان مرکز استان؛ الوعد وفا / دستور معرفی پیمانکار  پروژه  پل قدس به بازپرس 🔹️به گزارش  مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان،  سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان در موعد مقرری که پیمانکار پروژه پل قدس وعده تحویل لپ E پروژه را داده بود در محل حاضر و با عنایت به عدم تحقق […]

‏دادستان مرکز استان؛
الوعد وفا / دستور معرفی پیمانکار  پروژه  پل قدس به بازپرس

🔹️به گزارش  مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان،  سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان در موعد مقرری که پیمانکار پروژه پل قدس وعده تحویل لپ E پروژه را داده بود در محل حاضر و با عنایت به عدم تحقق وعده ها ، فی المجلس دستور معرفی پیمانکار را به بازپرس صادر کرد .

🔹️دادستان مرکز استان همچنین به شهردار اردبیل نیز  دستور داد ؛  گزارش کتبی دال  اینکه آیا دلایل مطرح شده بابت تاخیر در تحویل قابل قبول می باشد یا نه ؟ را ظرف یوم جاری به دفتر دادستانی گزارش نماید.

🔹️وی در پایان خاطر نشان کرد ؛ در راستای پیگیری حقوق عامه مردم شریف و ولایی استان ، مدعی العموم عدلیه استان نه تنها پیگیر تحویل سر موقع پروژه های در حال احداث بوده بلکه در زمینه کیفیت انجام کار نیز با بهره گیری از متخصصین امر از برخورد قاطع قانونی با کم کاری ها کوتاه نخواهد آمد.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل