فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور طلاب بسیجی در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم بسیار تاثیرگذار و ضروری است.

تایماز نیوز / به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح چهارشنبه در آئین افتتاح جشنواره فرهنگی-ورزش طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه روحانیت پرچمداران اسلام و ادامه دهندگان راه و پیام‌رسان اهداف و آرمان انبیا و اهل بیت (ع) هستند، اظهار کرد: حضور طلاب بسیجی در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم بسیار تأثیرگذار و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در عرصه فرهنگی تمام تجهیزات خود را متحد کرده‌اند تا آرمان‌های حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی را مخدوش کند، افزود: روحانیت و عالمان دینی در هدایت، طراحی و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید بیش از گذشته نقش آفرینی کنند و نباید اجازه دهند که به افکار امام ضربه وارد شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به وظیفه خطیر روحانیون در امر جهاد تبیین و حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب، بیان کرد: امروز تبیین جهاد اول است و روحانیون همان‌گونه که در دفاع مقدس پیشتاز بوده و خوش درخشیده‌اند باید در جهاد تبیین نیز پیشگام باشند.

سردار محمدی با بیان اینکه روحانیت نقش اساسی در بقای انقلاب اسلامی دارند، ادامه داد: روحانیون در همه عرصه‌های انقلاب حضور دارند و امروز در مؤلفه‌های متعدد در خدمت‌رسانی به مردم، به صورت جهادی و میدانی با ایمان راسخ و بی منت برای کمک به هموطنان حاضر می‌شوند.

وی افزود: روحانیت پرچمدار اعتقادی بسیج بوده و حرکت و استمرار انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته مدیون حضور روحانیت در تمام عرصه‌ها است.