نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عملکرد شهردار اردبیل فراتر از حد انتظار بوده و از اقدامات شهردار اردبیل در مدیریت شهری قدردانی می‌کنیم.

 

تایماز نیوز |  آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با شهردار اردبیل و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: شهردار اردبیل تاکنون عملکردی فراتر از انتظار از خود نشان داد که از اقدامات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی می‌کنیم. جسارت، آینده‌نگری و اجرای طرح‌های مناسب در شهر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به این‌که توسعه فضای سبز شهری در کشورهای توسعه یافته و کلانشهر‌های ایران از جمله اصفهان و تبریز مناسب بوده، افزود: اقدامات مناسبی در شهر اردبیل نیز انجام شده و از شهرداری اردبیل نیز انتظار داریم توسعه فضای سبز شهری را بیش‌ازپیش در دستور کار قرار دهد‌.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ادامه داد: نباید همانند سال‌های گذشته نگاه شهرداری به شهرک‌های جدیدالاحداث، صرفا درآمد‌زایی باشد بلکه باید توجه به زیرساخت‌ها و امکانات از جمله خیابان‌های عریض و فضاهای سبز مناسب در راس باشد.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: مخالف ساخت و ساز در اطراف مجموعه گردشگری شورابیل هستیم، همچنین باید در راستای توسعه این مجموعه از طریق ایجاد بازی‌های دریایی ساحلی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان این‌که اقدامات مناسبی در سطح شهر صورت گرفته که باید اقدامات شهرداری از طریق رسانه‌‌ها به مردم بازگو شود، افزود: توجه به فرهنگ در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد چراکه اقدامات فرهنگی پیش نیاز پروژه‌های عمرانی است؛ در همین راستا احداث خیابان کتاب که از طرح‌های مجموعه شهرداری قبلی بود و به سرانجام نرسید به مدیریت فعلی شهری پیشنهاد می‌شود تا کتابفروشان در محل مشخص متمرکز شوند.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: جانمایی تندیس قیزیل باش‌ها و تندیس شاه اسماعیل صفوی در مکان مناسب از دیگر اقدامات مهمی است که از مدیریت شهری انتظار داریم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت نابسامان  ترافیک در شهر اردبیل، تصریح کرد: خیابان‌های اردبیل در ۱۰ سال آینده جواب‌گوی این تعداد خودرو‌ها نخواهد بود پس انتظار می‌رود جهت کاهش ترافیک شهر شاهد اقدامات بزرگی باشیم.

امام جمعه اردبیل گفت: ساماندهی و احیای تفکیک زباله از مبدا از نیازهای شهر اردبیل است که باید شهرداری در اسرع وقت نسبت به احیای مجدد تفکیک زباله از مبدا اقدام کند.

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل