استاندار اردبیل گفت: از پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در اهتمام برای تسریع و افزایش عملکرد ثبت استان در اجرای قانون حدنگاری استان تشکر و قدردانی می کنم.

 

به گزارش تایماز نیوز؛ در این جلسه که با حضور استاندار اردبیل و مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی استان اردبیل برگزارشد،حجت الاسلام والمسین کثیرلو رئیس کل دادگستری کل استان اردبیل  گفت: در آذر ماه سال جاری با اقدامات ویژه قضایی و اهتمام همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل و سایر دستگاههای متولی ذیربط ، شاهد رشد قابل توجهی در صدور اسناد حدنگار برای اراضی کشاورزی در سطح استان بوده ایم.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اجرای کامل قانون حد نگار (طرح جامع کاداستر) و تأکیدات ریاست محترم قضائیه در این خصوص، با اقدام ویژه اداری و قضایی برای تکمیل ثبت اراضی کشاورزی در سامانه کاداستر و مراجعه مسئولان به مالکان اراضی زراعی، شاهد افزایش بی سابقه صدور اسناد حدنگار در مناطق مختلف استان بویژه شهرستان های شمالی استان هستیم که این موضوع در سطح کشور بی نظیر بوده است.

عاملی استاندار و رئیس شورای اداری استان اردبیل نیز در این جلسه از پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در اهتمام برای تسریع و افزایش عملکرد ثبت استان در اجرای قانون حدنگاری استان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه سخنان خود از دستگاههای متولی خواست با برنامه ریزی و رعایت موازین قانونی و با استفاده از سریع ترین و کم هزینه ترین روش ممکن کار تعیین تکلیف اراضی کشاورزی مردم را به ثمر رسانند.

  • منبع خبر : به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل