مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت:فیلم های کوتاه گلین و بوغاناق از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به بخش مسابقه جشنواره بین المللی باکو راه یافتند .

تایماز نیوز| میردولت موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: در بخش مسابقه آسیایی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه باکو – جمهوری آذربایجان ۱۶ فیلم از ۱۱ کشور به رقابت می پردازند . که دو فیلم بوغاناق کار سید ابراهیم جوادخانی و گلین کارسونیا فتحی در بین این آثار دیده می شوند.

موسوی در ادامه گفت : آثار فوق از تولیدات حرفه ای دفتر اردبیل هستند که از طریق شورای پیچیینگ تصویب شده و به مرحله تولید رسیده اند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در تکمیل سخنان خود تاکید کرد؛  این دفتر با بودجه ای که برایش اختصاص یافته آمادگی خود را برای حمایت از فیلمسازان استان اردبیل اعلام می نماید و فیلم سازان استان اردبیل می توانند فیلم نامه های خود را طبق آئین نامه تولید که در سایت انجمن سینمای جوانان اردبیل درج شده ، در سه بخش فیلم اولی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای ثبت نمایند تا پس از بررسی و تصویب توسط شورای پیچینگ استانی و مرکز و عقد قرارداد به مرحله تولید وارد شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم باکو ۱۸ تا ۲۴ آبانماه برگزار می شود و به برگزیدگان این جشنواره پری طلایی اهدا می گردد.