فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان ، از کارکنان سازمان آتش نشانی تقدیر کردند.

تایماز نیوز به گزارش گیل فام / فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان به همراه رضا زنده دل، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از زحمات آتش نشانان تقدیر کردند.

فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان با قدردانی از زحمات و تلاش های آتش نشانان گفت: آتش نشانان با تأسی از کلام گهر بار رسول اکرم(ص) در حوادث به کمک مردم می شتابند و باعث امید آفرینی در مردم می شوند.

رضا زنده دل شهردار لاهیجان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از خرید تجهیزات آتش نشانی و حضور در حوادث مختلف از عملکرد آتش نشانان لاهیجان قدردانی کرد و خواستار تجهیز آتش نشانی لاهیجان به نرده بان برای مهار آتش در ساختمان های بلند مرتبه شد.

سید احمد میربشیری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این سازمان، از حمایت های فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی کرد.

در این بازدید، گروه غواصی سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان با ارائه مانوری در حوضچه سازمان، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

لازم بذکر است تعداد هشت نفر از کارکنان سازمان آتش نشانی لاهیجان با حضور در دوره های مختلف آموزش غواصی را فرا گرفتند و آماده حضور در حوادث آبی شدند.