تایماز نیوز به گزارش تجهیز نیوز، از آنجا که تحقیق و پژوهش حائز اهمیت است و از جایگاه بالایی برخوردار است؛ بنابراین پیشرفت و ترقی در هر کشور به واسطه ی کارهای تحقیقاتی و پژوهشی پدیدار می گردد. با توجه به جایگاه علم، پژوهش و فناوری، یکی از راه های انتقال و نشر علوم، برگزاری […]

تایماز نیوز به گزارش تجهیز نیوز، از آنجا که تحقیق و پژوهش حائز اهمیت است و از جایگاه بالایی برخوردار است؛ بنابراین پیشرفت و ترقی در هر کشور به واسطه ی کارهای تحقیقاتی و پژوهشی پدیدار می گردد. با توجه به جایگاه علم، پژوهش و فناوری، یکی از راه های انتقال و نشر علوم، برگزاری همایش ها و کنفرانس های علمی است. زیرا با برگزاری چنین مراسم های علمی، می توان نتایج و یافته های علمی محققان و پژوهشگران را توسط پایگاه های علمی نمایه کننده جهت توسعه و بسط تحقیقات به اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه تخصصی مشترک با نگارنده (گان) به اشتراک گذاشت. در واقع با انتشار نتایج و دستاوردهای علمی یک پژوهش ، می تواند باعث تکمیل شدن سیر تکاملی یک مسئله علمی شود.

با این تفاصیل، شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی که حیطه فعالیت آن در حوزه صنعت، فناوری، مهندسی و فنی می باشد، یکی دیگر از فعالیت های آن که در اساسنامه تعریف گردیده، برپایی و برگزاری نمایشگاه ها، رویدادها، مراسمات و کنفرانس های علمی است. از این روی شرکت مزبور با همکاری و مشارکت دانشگاه ها، موسسات، انجمن ها و سازمان های دولتی و خصوصی اقدام به برگزاری همایش های علمی می نماید.

امید است رویدادهای با مدیریت سید محمدرضا حسینی علی آباد با فعالیت مستمر خود، بتواند دستاوردهای علمی محققان را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های علمی معتبر کشور از جمله پایگاه اطلاع رسانی کنف نشر به مدیریت دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد (در تابستان سال ۱۴۰۰ به منظور اطلاع رسانی کنفرانس ها، همایش ها، کنگره ها، سمینارها، نشریات و رویدادهای علمی ملی و بین المللی راه اندازی شده است) نمایه نماید.

جهت مشاهده رویدادها تقاضامند است به آدرس سایت https://confnashr.ir مراجعه فرمایید.