فرماندار سرعین گفت: فاز اول پروژه پل معلق سرعین با تلاش سرمایه گذار در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد ولی هنوز برای تأمین  زیرساخت های  برق، گاز و راه این مجموعه اقدامات عملیاتی خاصی انجام نگرفته است که امیدواریم میراث فرهنگی و راهداری استان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

تایماز نیوز/ باقر باقرزاده با اشاره به تأکید استاندار اردبیل به تکمیل زنجیره های توسعه در حوزه زیرساختی اظهار کرد: برای تعریض و بهسازی مسیر های ارتباطی تمرکز جدی صورت گرفته بطوری که در اغلب نقاط شهرستان شاهد نوسازی جاده های روستای و شهری هستیم.

وی با بیان اینکه سرعین از تک قطبی سرمایه‌گذاری خارج شده است، افزود: پیش از سرمایه گذاری های در حوزه آبگرم ها معطوف بود که با ورود گروه سرمایه گذار پل های معلق که در استان اردبیل نمونه های کاری ارزشمندی انجام داده اند این حوزه از گردشگری نیز در سرعین فعال شده است.

فرماندار سرعین گفت: باتوجه به اینکه این پروژه در اواسط تابستان کلنگ زنی شده با مشکل تامین اعتبار برای اجرایی کردن زیرساخت مواجه است و علیرغم پیگیری های انجام شده تا به این لحظه اقدامات عملیاتی خاصی برای اجرای زیرساخت های پل معلق سه طبقه انجام نگرفته است.

وی تصریح کرد: فاز اول پروژه پل معلق سرعین با تلاش سرمایه گذار در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد ولی هنوز برای تأمین  زیرساخت های  برق، گاز و راه این مجموعه اقدامات عملیاتی خاصی انجام نگرفته است که امیدواریم میراث فرهنگی و راهداری استان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

باقرزاده با اشاره به اینکه احداث هتل های ۵ ستاره نیاز مبرم استان است، تأکید کرد: ۳ گروه سرمایه گذار برای احداث این تأسیسات گردشگری اعلام آمادگی کرده اند و هم اکنون هتل ۵ ستاره سازمان تامین اجتماعی در سرعین پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی را شاهد است.

وی با بیان اینکه اولین زمین چمن فوتبال شهر ایردموسی کلنگ زنی شد، افزود: در حوزه ورزش شهرستان نیز سرمایه گذاری با احذف مجوزات لازم در صدد احداث مجموعه برای تیراندازی با کمان پرورش پرندگان وحشی و مدرسه فوتبال و زمین مینی چمن است.