عناوین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل را اعلام شد معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هدف از گرامیداشت هفته بسیج را تبیین کارکردهای متنوع بسیج در عرصه‌های مختلف عنوان کرد. سرهنگ اصغر عباس‌زاده با اشاره به شعار هفته بسیج در سال جاری با عنوان «بسیج پاره تن مردم» اظهار داشت: برنامه‌های […]

عناوین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل را اعلام شد


معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هدف از گرامیداشت هفته بسیج را تبیین کارکردهای متنوع بسیج در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.

سرهنگ اصغر عباس‌زاده با اشاره به شعار هفته بسیج در سال جاری با عنوان «بسیج پاره تن مردم» اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج از روز شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز و تا روز جمعه ۵ آذرماه ادامه خواهد داشت که در طول این هفته ۶۰۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف در سطح استان اجرایی خواهد شد.

وی هدف از گرامیداشت هفته بسیج را تبیین کارکردهای متنوع بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری و امنیتی عنوان کرد و افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به تعداد ۲۳ پروژه در نقاط مختلف استان جزو مهمترین برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه جهادگران علم و فناوری خبر داد و گفت: این برنامه نیز  با هدف آشنایی عموم مردم با اختراعات و نوآوری‌های بسیجیان در حاشیه مراسمات هفته بسیج در قالب غرفه‌های نمایشگاهی اجراء خواهد شد.

عباس‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای نمایش اقتدار بسیجیان همه ساله در پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان برگزار می شد اما این نمایش فرهنگی امسال برای بهره مندی مردم ولائی استان از منویات مقام معظم رهبری، در تاریخ سوم آذرماه اجرا خواهد شد.

وی استمرار کمک‌های مومنانه را نیز از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: استمرار و تشدید طرح ارزشمند شهید سلیمانی با هدف کمک به مدافعان سلامت برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به عنوان یکی از مهمترین اقدامات موثر بسیج در یاری رسانی به مردم جزو برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اجرای مراسم عطرافشانی مزار شهدا و همچنین برگزاری یادواره شهدا در قالب برنامه شهید آبروی محله و افتخار کوچه‌ها را به عنوان برنامه‌های محوری در این هفته یاد کرد.

وی در پایان بیان کرد: در آخرین روز از هفته مقدس بسیج برنامه‌های متنوع ورزشی در قالب پیاده‌روی خانوادگی (در صورت مساعد بودن وضعیت جوی) و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و همچنین میقات حلقات شجره طیبه صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه جزو برنامه‌های سراسری هفته بسیج خواهد بود که در استان اردبیل نیز اجرایی خواهد شد.