مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: عملیات احداث ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سرعین در ۳ طبقه با زیربنایی 800 متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۵۰ متر با تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

تایماز نیوز | نادر خداداد در مراسم کلنگ زنی این ساختمان با حضور نماینده مجلس سیدکاظم موسوی، معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مسئولان استان اردبیل و شهرستان سرعین، خاطرنشان کرد: طبق قول پیمانکار پروژه، این ساختمان در عرض یکسال در اختیار اهالی شهرستان سرعین قرار می گیرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های سید کاظم موسوی در خصوص تامین اعتبار این پروژه بیان داشت: شروع احداث این ساختمان چندین سال دچار مشکلاتی بود که با رایزنی های آقای موسوی نماینده مردم شریف، از طریق سازمان ثبت و اسناد حل گردید.

مدیرکل ثبت اسناد استان اردبیل افزود: علاوه بر این، با حمایت های معاون عمرانی استاندار و مسئولان دلسوز در اداره راه و شهرسازی، مشکل تهیه و تعیین زمین برای احداث ساختمان مرتفع شد.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این ساختمان نیاز ضروری اهالی شهرستان سرعین بود بنا به دلیلی چندین سال احداث آن به تاخیر افتاد بود، امسال با یاری رئیس ثبت اسناد و املاک کشور، اعتبار آن را تامین کردیم.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی اظهار داشت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان، تامین اعتبار شده است و اگر در ادامه نیاز مجدد به اعتبار بود، حتما در جذب آن، تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه سرعین ویترین استان اردبیل است، خاطر نشان کرد: مسئولان هم در استان اردبیل هم در شهرستان سرعین باید تلاش مضاعف در آبادی هرچه بیشتر سرعین داشته باشند تا اقامت توریست در این شهر زیبا را چند روز افزایش دهند.

در پایان این مراسم بصورت نمادین سند زمین زارعی چند نفر از کشاورزان روستاهای آتشگاه و شمس آباد سرعین تحویل مالکان شد.