مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت بزرگراه اردبیل نیر و محدوده داخل شهر نیر درحال اجراست. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،کلیم‌اله وثوقی در بازدید از اجرای پروژه روکش آسفالت مسیر اصلی خیابان شهر نیر افزود: با توجه به ترانزیتی […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت بزرگراه اردبیل نیر و محدوده داخل شهر نیر درحال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،کلیم‌اله وثوقی در بازدید از اجرای پروژه روکش آسفالت مسیر اصلی خیابان شهر نیر افزود: با توجه به ترانزیتی بودن نیر و تردد وسایط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین مناطق شمالغرب کشور از این شهر عملیات روکش آسفالت ۶۰۰ متر و به عرض ۱۱ متر از مسیر خیابان اصلی شهر نیر آغاز شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از مسیر کورائیم – خلفلو نیز در حال اجراست و عملیات روکش آسفالت راه روستای تکبلاغ نیر هم تا ۱۰ روز آینده اجرایی و تکمیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: زیرسازی راه‌های روستایی خادملو – دابانلو ، سیاهپوش و خانم بالاکندی نیز بزودی انتخاب پیمانکار شده و عملیات روکش آسفالت این مسیرها نیز سال آینده اجرایی خواهد شد. وثوقی ارتقای ایمنی محورها برای کاربران جاده‌ای ، حفظ و نگهداری زیرساخت‌های حمل و نقلی جهت افزایش عمر بهره‌برداری از ابنیه ، علایم و تجهیزات حاشیه راه ، استفاده از راهکارهای کم‌هزینه ، ارتقای سطح سرویس به کاربران جاده‌ای و راحتی سفر برای کاربران جاده‌ای را از مهمترین اهداف اجرای طرح های راهداری عنوان کرد.