مدیر منطقه اردبیل گفت: طرح نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت استان ویژه نوروز آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال 1403 ادامه خواهد داشت.

تایماز نیوز| گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه اظهار کرد: این بازدیدها و طرح‌ های نظارتی در تمام ایام سال در حال اجراست، اما هر سال به‌طور ویژه در ایام تعطیلات سال نو در قالب گل‌گشت نوروزی انجام می‌شود.

مدنی ادامه داد: اطمینان از تأمین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان و کنترل و نظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی‌های فنی، ایمنی، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی از اهداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی می باشد.

وی از ذخیره سازی مناسب فرآورده در انبارهای نفت منطقه خبر داد و افزود: هیچ کمبودی در زمینه عرضه بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد و ۱۲۶ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح استان از آمادگی کامل برای خدمات رسانی مطلوب و شایسته برخوردار است و همچنین به هموطنان عزیز توصیه می گردد حین مراجعه به جایگاه ها جهت سوختگیری، کارت شخصی خودرو را بهمراه داشته و از پرداخت هر گونه وجه اضافی در صورت دریافت سوخت با کارت آزاد خودداری نمایند.

مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: فروش هر نوع مکمل های افزودنی در جایگاه های عرضه سوخت مورد تایید این شرکت نیست.