سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با تملک و اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی اصلاندوز، عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.

به گزارش تایماز نیوز، روح‌اله برادران حیدری در جریان بازدید از محل اجرای ناحیه صنعتی اصلاندوز اظهار داشت: در چند سال گذشته مجوز احداث و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی استان مورد تصویب قرار گرفته بود که احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شمال استان نیز جزو یکی از این مصوبات بود.
وی مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود ۲۲ هکتار برشمرد و تصریح کرد: از زمان تصویب ایجاد ناحیه صنعتی اصلاندوز، تلاش‌ها برای مکان‌یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی دستگاه‌ها، مکان یابی، تملک و اخذ سند مالکیت این ناحیه صنعتی به سرانجام رسیده است.
برادران حیدری ادامه داد: با توجه به طراحی این ناحیه صنعتی، آغاز عملیات اجرایی و تامین زیرساخت‌های آن، نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب است که امیدواریم با استفاده از اعتبارات عمرانی، نسبت به آماده سازی اراضی مورد نیاز سرمایه گذاران اقدام کنیم.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرستان اصلاندوز را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: مناطق مرزی، ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و صادرات دارند که باید از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعت و صادرات استان استفاده کنیم.
برادران حیدری اشاره‌ای هم به کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی کرد و افزود: از بابت واگذاری زمین به سرمایه گذاران در مضیقه بسیار شدیدی قرار داریم که تنها راه برون‌رفت از این مشکل، ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید در استان است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،