رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: وجود بیمارستان سپاه در اردبیل با توجه به اقدامات موفق و قابل قبول این نهاد انقلابی در حوزه سلامت ضروری است.

به گزارش تایماز نیوز، علی محمدیان اردی پیش از ظهر دوشنبه در همایش روز پرستار که با حضور مسئولین سپاه استان برگزار شد، با اشاره به حضور قدرتمند سپاه در ایام کرونا در عرصه دفاع از سلامت مردم اظهار کرد: در ایام بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی با کمک و حضور بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه در قالب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی توانست در حوزه درمان، پیشگیری و واکسیناسیون و هم در حوزه اقدامات محله محور و شناسایی بیماران و درمان بیماران موفق شود.

وی با بیان اینکه وجود بیمارستان سپاه در اردبیل با توجه به اقدامات موفق و قابل قبول سپاه در حوزه سلامت لازم و ضروری است، گفت: امیدواریم مثل بسیاری از استان‌ها بیمارستان سپاه در استان اردبیل احداث شود و شاهد خدمات فوق تخصص بیشتری از این قشر در این عرصه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: درمانگاه‌های سپاه و بسیج در سراسر استان پناهگاهی برای یاری رساندن به درمان همه مردم است به خصوص بیمارانی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و بیمارانی که از نظر حوزه بهداشت درمان و دارو و خدمات فراتر از آنها به صورت حمایتی در خانه‌های بیماران انجام می‌شد.

محمدیان اردی خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت و بهداشت و درمان در دوران هشت سال دفاع مقدس و از اول جنگ شاهد عرصه خدمات پزشکی و پیراپزشکی سپاه و بسیج بودیم که در سنگر اول رزم و محافظت، درمان، امدادرسانی و امداد رزمی به مجروحان جنگی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این همایش از پدر معظم شهید والامقام «عبدالرئوف کریمی» با اهدا تمثال مبارک شهید کریمی و اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

کد خبر