معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل: ضرورت حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی برای تبدیل شدن به یک بخش سودآور ناگریزند که از تمامی ظرفیت های خود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنند که این موضوع مهم در سایه […]

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل:
ضرورت حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی برای تبدیل شدن به یک بخش سودآور ناگریزند که از تمامی ظرفیت های خود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنند که این موضوع مهم در سایه حمایت از کارآفرینی، از شتاب بیشتری برخوردار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، بهزاد مهدوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی بر کارآفرینان عرصه صنعت، اظهار داشت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، شرکتهای کارآفرین نسبت به سایر واحدهای تولیدی در تدوین مأموریت های سازمانی بهتر عمل می کنند و کارآفرینان با استفاده از خلاقیت خود، فرصت تشخیص را به کارآفرینی تبدیل کرده و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف کنندگان قرار می دهند.
وی توسعه کارآفرینی در صنعت را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس اندازهای عمومی بی هدف و سرگردان جامعه می شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت جامعه خواهد شد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: از آنجایی که کارآفرینان پیوسته درحال ابداع و نوآوری هستند، لذا کارآفرینی کیفیت زندگی را نیز بهبود خواهد بخشید.
وی برگزاری تورهای صنعتی با هدف بازدید کارآفرینان از واحدهای تولیدی موفق کشور، پرداخت یارانه براي حضور آنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه آموزش های مورد نیاز و دهها تسهیلات حمایتی دیگر را از جمله حمایتهای این شرکت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی دانست و افزود: شرکت شهرك هاي صنعتي این آمادگي دارد تا از تمام ظرفيت هاي خود براي حمايت از كارآفرينان و سرمایه گذاران استفاده كند.
مهدوی گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی را فرصت بسیار مناسبی برای تقدیر از زحمات این تلاشگران عرصه صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد تا با حمایتهای بیش از بیش از کارآفرینان و صنعتگران، بتوانیم در جهت افزایش تولید و اشتغال استان گام برداریم.